CkinOnlyy ♥
0 give comments | posted at 06:41
Hye December :)
[hover here]
Assalamualaikum.
Heyyo Alls. Dah lama betul tak update blogkan.
Kemalasan and Stressyy melanda diri ini. Act, Broadband yang buat hal !
Line lembap cam ciput . Huhukk. Sabar3 , calm down.
OkayOkay. Stop laughing like that to me.
Saya tahu mesti awak sedang gelak jahat kat saya sekarang ni kan.
Awak gelak kat saya sebab saya ni ketinggalan zaman, right ?
HOHO. Saya mengaku. Dah berbillion-billion blogger update pasal tajuk entry ni kan?
Hikhik. Saya dah terlewat sikit. Tapi, still BOLEH kan ?


Tataa November , Hye December ! ♥


:) DECEMBER ? Ada apa pada bulan tu? Suka sangat bulan tu.
Okay, pada tarikh keramat 12/12 tu Birthday BFF saya ! Nama dia Syaza. Nama glamor Jaja!
Hee~ saya sayang dia ! Miss her so mushh ! Hope dapat jumpa dia buat masa terdekat. HOHO. 21/12 pula birthday abang saya ! Walaupun perangai dia ***** , kami tetap SIBLINGS, right ? Harhar. 13/12 saya kena pergi periksa kat MRSM Pasir Tumbuh ! Sedih T_T takdapat pergi sama sama dengan kawan kawan yang lain. Semua kawan-kawan saya periksa 12/12
Huhh ! Saya terlewat isi borang MARA. Kalau tak boleh jugak TiruTiru nanti. Hikhikhik


Okayy, tu je yang ada pada DECEMBER~ . Act, ada lagi kott ;D
Jari jemari saya ni dah letih. Kasihan kat dia. Bagi dulu berehat dulu kejap ye?
Hehehe. Daa. Tataa
Assalamualaikum.










Holla Holla :)
Taylor Swift - Never Grow Up

download / iTunes / iron dj
About Stuff Entries

BUNNY

Your tagboard here. Width not max than 200px.
Your Google Friend Connect code here. Max width is 200px.